View Full Version : Mads Larsen won UD aften being down in the 1st
PeterNielsen70
10-27-2007, 04:00 PM
In a boing fight Larsen finaly won 79-76, 79-73, 79-73
against Emiliano Cayetano.
Larsen was floored in the 1st rounds final sec. after missing a left swing.
Larsen seemed to be a little bit slow, didn't managed shifts in tempo, was way to open when coing in - but managed, however, to win a clear UD in a boring fight. :bbb
Yeah he seems a bit slow, how can you rediscover speed as a boxer? Or is it gone, when it is gone...
I could understand if it was the 1. fight after he's come back,
but it was he's 4th, no speed and no power it's sad, but I think he can forget
about a fight for a world belt, any of the top 15 guys would destroy him.
PrideOfWales
10-27-2007, 04:26 PM
I can see Frank ****** writing the words "Mads Larsen" in the possible future opponents of Nathan Cleverley
Jepster
10-27-2007, 04:28 PM
I can see Frank ****** writing the words "Mads Larsen" in the possible future opponents of Nathan Cleverley
:D
boxfan99
10-27-2007, 05:43 PM
Or perhaps the dreaded Pudwill who is making a comeback today.:D
Half-Dane
10-27-2007, 06:18 PM
As I have said before. Mads Larsen is doing the right thing now, but he is at least 5 yrs to late. He has no chance of being at the top.
youthmann
10-27-2007, 06:22 PM
In a boing fight Larsen finaly won 79-76, 79-73, 79-73
against Emiliano Cayetano.
Larsen was floored in the 1st rounds final sec. after missing a left swing.
Larsen seemed to be a little bit slow, didn't managed shifts in tempo, was way to open when coing in - but managed, however, to win a clear UD in a boring fight. :bbb
Har altid været elendigt at se Mads Larsen såsnart han skulle møde en med lidt evner. Og det var dette her på ingen måde (rank 364). Og ham vil Sauerland have til at møde MK!!!!
PrideOfWales
10-27-2007, 06:27 PM
Har altid været elendigt at se Mads Larsen såsnart han skulle møde en med lidt evner. Og det var dette her på ingen måde (rank 364). Og ham vil Sauerland have til at møde MK!!!!
Ej, er Sauerland korrupt - Han vil finde en måde at blive Larsen en chance ved en mondial titel (om han ikke mister i mellemtiden)
Kessler ville smadre Larsen på under 3 omgange
van the man
10-27-2007, 06:34 PM
larsen skal være glad for de sejre han hiver hjem nu, for det øjeblik han træder ind til en top 10 bokser er det over and out!
boxfan99
10-27-2007, 06:37 PM
Ej, er Sauerland korrupt - Han vil finde en måde at blive Larsen en chance ved en mondial titel (om han ikke mister i mellemtiden)
You do know that your writing doesn't really make sense, right?;) Perhaps you should look for a better translator.
PrideOfWales
10-27-2007, 06:39 PM
You do know that your writing doesn't really make sense, right?;) Perhaps you should look for a better translator.
It makes as much sense as THN's English :yep
van the man
10-27-2007, 06:41 PM
havde på fornemmelsen at det kun var et spørgsmål om tid før de begyndte at pive over vores dansk-skriveri
boxfan99
10-27-2007, 06:46 PM
You are mean.:lol:
boxfan99
10-27-2007, 06:49 PM
havde på fornemmelsen at det kun var et spørgsmål om tid før de begyndte at pive over vores dansk-skriveri
De? Hvem hentyder du til? Det skulle vel ikke være moi?
Jeg piver skam ikke, jeg provokerede/drillede bare POW en smule fordi hans dansk ikke var særligt imponerende.:D
PrideOfWales
10-27-2007, 06:52 PM
Jeg piver skam ikke, jeg provokerede/drillede bare POW en smule fordi hans dansk ikke var særligt imponerende.:D
Dansk er hård at forstå.
Men jeg prøvede.
Det er OK for dig at drille mig.
I hope my english is better than your danish or
jeg håber at mit engelsk er bedre end dit dansk:D
PrideOfWales
10-27-2007, 06:56 PM
I hope my english is better than your danish or
jeg håber at mit engelsk er bedre end dit dansk:D
Det er diskutabelt
It's debatable
boxfan99
10-27-2007, 06:59 PM
Dansk er hård at forstå.
Men jeg prøvede.
You seem to understand it well.:good I guess it is harder to write than to read/understand it. I have a similar problem with the German language.
PrideOfWales
10-27-2007, 07:04 PM
You seem to understand it well.:good I guess it is harder to write than to read/understand it. I have a similar problem with the German language.
German is like sticklebricks, all of the words stick together in a logical way:
Ill = Krank
Vehicle = Wagen
In English, we give a vehicle to carry ill people a different name: Ambulance. In German, logically, it's a krankenwagen. Kranenhaus/Hospital... EVERYTHING about the German language makes absolute sense, I found it the easiest language ever to learn. But I do have a very logical mind, so it helps.
You should try learning Welsh!!
Det er diskutabelt
It's debatable
Looks like it
Det ser sådan ud :oops: :good
van the man
10-27-2007, 07:25 PM
gætter på blocky er i fuld gang med at få sin svenske exkæreste til at
oversætte vores indlæg:lol:
Half-Dane
10-28-2007, 12:02 PM
Dansk er hård at forstå.
Men jeg prøvede.
Crap, the welsh have decoded our secret viking code. :scaredas:
vBulletin® v3.8.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.